Morocco day #9

Hey guys,
Today I have for you guys day 9 of my trip to Morocco. So if you are excited click to continue.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie dag 9 in Marokko. Dus ben je benieuwd wat ik allemaal heb gedaan klik dan snel verder.

In the night me and my nephew watched a movie again and this the it was the movie mr. popper’s pinguins. And we slapped around 2 o’clock. But it was a really nice and fun movie, also this movie we have watched previously.

In de nacht keken mijn neefje en ik weer een film en dit keer was het de film mr. popper’s penguings. En we sliepen pas om 2 uur ’s nachts, oeps. Maar het was wel een hele leuke film, ook deze film hadden we al eerder een keer gezien.

rabat 9 dag 9

rabat 7 dag 9

This was our last day in Rabat so we decided to catch the cap at 9 o’clock.  This time went to a different market, but most of the stored were closed. When we saw everything we went to a river thing it was very beautiful 😍

Dit was onze laatste dag in Rabat, dus hadden we besloten om om 9 uur ’s morgens op te staan zodat we de taxi konden pakken. Dit keer hadden we een andere markt bezocht, maar de meeste winkels waren nog dicht. Toen we ongeveer alles van de markt hadden gezien gingen we naar zo’n rivier achtig iets. Het was daar echt heel mooi 😍

rabat 4 dag 9

rabat dag 9 marokko

Beside the river there was a castle. You could look in there and see what it was made of.

Naast de rivier achtig iets zat er ook een hele mooie maar oude kasteel. Je kon er zelfs in gaan en kijken wat ze er van gemaakt hadden.

rabat 2 dag 9

rabat dag 9 henna

Most of the time when I go to Morocco I want to do henna. It was green so you have to wait until you can take it of and the colour is darker and nicer.

Meestal als ik naar Marokko ga wil ik heel graag henna op één van mijn handen. En nu was het groen maar dan moet je even wachten wanneer het droog is. Dan kan je het makkelijker uitpulken en is de kleur wat donkerder en mooier.

rabat 6 dag 9

rabat 3 dag 9

rabat 8 dag 9

rabat 5 dag 9

If you walk a little further you could see the sea and there were some rocks. It was a memorial and you could see a dog.

Als je verder liep zag je de zee en net voor de zee zag je soort van grafstenen. Als je goed kijkt zie je bij de begraaf plaats achtig iets een hond.

rabat dag 9.

rabat daggg 9

rabat 78 dag 9

rabat dag 9 eten

Then we went back to the market and we saw some turtles and also some lizards it was pretty cool. Before we headed back we ate some turkey and fries.

Daarna gingen we de markt weer in en zagen grote en kleine schilpadden. En ook hagedissen, dat was best wel cool om te zien. Voor dat we naar huis gingen gingen we even eten. Ik at kalkoen met frietjes.

rabat naar nador dag 9 naar

rabat dag 9 op naar nador

After the market we headed back to my aunties house to pack everything because we were heading back to Nador. When we were at the busses we had to wait a while. So we went to a restaurant.

Na de markt gingen we weer naar mijn tantes huis om alles in te pakken. Want we gingen al in de avond weer terug naar Nador. Toen we bij de bussen waren aangekomen moesten we nog even wachten, we hadden besloten om naar een restaurant te gaan om even iets te bestellen.

rabat terug naar nador

And yes the bus had wifi but my phone died. This was day 9 of my trip to Morocco. I hope you guys liked it and place a comment about what you thought.

En ja hoor In deze bus had ik ook wifi! Maar mijn telefoon was al snel uit gegaan. Dit was al weer dag 8 van mijn trip in Marokko. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en zet in de reactie wat jullie er van vinden?


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

5 thoughts on “Morocco day #9

Leave a Reply , Your email address will not be published

