Happy birthday to ….

Hallo allemaal,

Vandaag is het 29 januari! Dus zijn jullie benieuwd wat er vandaag is klik dan snel verder.

maxresdefault

Ja! wat de minions hier boven al soort van zeggen? Vandaag is het mijn verjaardag! Wat is de jaar toch snel gegaan, ik ben 15 jaar geworden. Wat ga ik vandaag doen weet ik eigenlijk nog niet? Zo wie zo eerst naar school, maar ik vind het niet erg omdat ik toch om 1 uur uit ben, verder heb ik niet echt plannen. Morgen zal dag 10 in Marokko online komen en zondag alweer de laatste dag! En wat voor artikels vinden jullie leuk om te lezen?


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

13 thoughts on “Happy birthday to ….

Leave a Reply , Your email address will not be published

