Morocco day #11

Hey guys,
Today I have for you guys my last day in Morocco. I would appreciate it if you took a look at the questions so I can change my articles for you. So if you are excited click to continue. 

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie mijn laatste dag in Marokko. Ik zou het leuk vinden als je de enquete invuld, zodat ik ongeveer kan weten wat voor artikels ik voor jullie kan maken. Dus ben je benieuwd wat ik allemaal heb gedaan klik dan snel verder.

marokko dag 11

dag 11 marokko

I wasn’t myself when I woke up, I couldn’t eat breakfast because I was scared to throw up. My flight was at 9 o’clock so we woke up at around 6 o’clock. On our way to the airport we had to stop because I needed to throw up. That was nice at all!

Ik stond niet lekker op, ik had ook geen zin om te ontbijten omdat ik bang was dat ik ging overgeven! De vliegtuig vertrok om 9 uur, dus stonden we al om 6 uur op! Toen we naar het vliegveld gingen moest ik zelfs stoppen omdat ik toen most overgeven. Dat was echt niet fijn.

marokko terug dag 11

When we were in the airplane I immediately went to sleep. But I dis say to my brother that he needed to take some pictures.

Toen we eenmaal in het vliegtuig zaten ging ik gelijk slapen. Ik had nog een kleine beetje kracht om nog tegen mijn broer te zeggen of hij paar foto’s kon maken.

This was my last article of my trip to Morocco. I hope you guys liked the articles. Place a comment about which article you would like to see.

Dit was alweer de laatste artikel van de Marokko trip. Ik hoop dat jullie alle dagen die ik in Marokko heb beleefd leuk vonden. En zet in de reacties welke artikels jullie meer willen zien op mijn blog.

marokko foto

Klik hier voor de enquete


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

2 thoughts on “Morocco day #11

Leave a Reply , Your email address will not be published

