Veranderingen op mijn blog?

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie paar nieuwtjes op mijn blog en dingen die gaan veranderen. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

Zoals jullie weten komen mijn artikels om 5 uur ’s middags online. Maar dat gaat veranderen, want de artikels komen van af vandaag om 6 uur ’s morgens online omdat ik dat fijner vindt.

Zoals jullie konden zien heb ik mijn thema van mijn blog veranderd. Waarom? Omdat ik deze iets mooier vind, lekker basic.

Ik plaats nu 3 artikelen in de week. En ik keek zo naar mijn blog en zag inspiration quotes en inspiration pictures. Daarom had ik besloten dat ik 4 artikelen in de week zal plaatsen en de artikels komen om de dag, dus maandag wel dinsdag niet enz. En op woensdag komt er een vast artikel en dat is Wednesday inspiration, dat is dus een samenvoeging van inspiration quotes en inspiration pictures. Dit gaat vanaf volgende week in!

marokko foto

Ik had besloten dat Morocco day 11 dat, dat de laatste artikel was in het engels. Want engels is een hele mooie taal, maar ik denk dat als ik even stop met de engelse artikels dat ik betere artikels voor jullie kan maken.

Het zou heel fijn zijn als jullie deze enquete willen invullen. Zo kan ik zien welke artikels jullie leuk vinden en verbetering punten zoals, beter op mijn spelling letten.


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of love,

Hajar

6 thoughts on “Veranderingen op mijn blog?

  1. Hejj, jij had een reactie achtergelaten op ons video van ons kanaal : Aminii
    Ik moet eerlijk zeggen dqt je een erg mooie blog hebt!
    Doe zo verder ))

Leave a Reply , Your email address will not be published

