30 Day Ab Challenge

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie mijn eerste 1o dagen van de ab challenge. Er zullen nog 2 artikels komen, want de ab challenge duurt 30 dagen. Dus ben je benieuwd hoe ik de eerste week overleefde klik dan snel verder.

Dag 1  | 24-01-16

d27a5007894c26b8bef78c817d43eb8e

Ongeveer 12 uur ging ik naar de sportschool. Ik ging eerst op de fiets voor een kwartier, daarna had ik een paar andere machines gedaan. Ik had ook besloten om de ab workout in de sportschool te doen. Het ging best wel goed met de workout omdat ik de mat van de sportschool gebruikte die echt heel goed was.

Dag 2 | 25-01-16

b378fdf250959fdb73613d1622fd9297

Na school ging ik snel naar huis, even iets gepakt om te eten. En snel omgekleed omdat ik besloten had om naar de sport school te gaan. De 2 dag ab challenge had ik ook besloten om het in de sport school te doen! Ik had lekker een fles water met citroen schuifjes er in gedaan. Het was heerlijk!

Dag 3 | 26-01-16

Dag 3 van de ab challenge heb ik niet gedaan. Omdat ik er op het laatst pas aan dacht en het al avond was, was ik heel moe en ging ook gelijk mijn bed in.

Dag 4 | 27-01-16

505c7129f7d00809bfee7c9ad54c3f1f

Toen ik besloten had om de a workout te doen en de app open deed, stond er dat het een rust dag was. Ik was heel blij omdat ik nog de workout van gisteren nog moest doen. Dus liep ik weer goed op schema. En de workout had ik in de sportschool gedaan.

Dag 5 | 28-01-16

Dag 5 ging best wel goed. Maar als ik eerlijk moet zijn is het best wel vaag wat ik toen deed?

Dag 6 | 29-01-16

Vandaag ben ik jarig, 29 januari! En vandaag had ik de workout niet gedaan 😶

Dag 7 | 30-01-16

Vandaag heb ik wel mijn workout gedaan, maar die van gisteren omdat ik die gisteren niet deed 😑 Het ging heel goed en bij de ab workout moet je goed opletten dat je de hele tijd rustig uit en in ademt.

Dag 8 | 31-01-16

b5acc114bf3d45d39469b8d3e92c3542

Dag 8 was eigenlijk een rust dag. Maar omdat ik niet goed op schema liep heb ik vandaag de workout van dag 7, die ik trouwens in de sportschool heb gedaan. En nu loop ik helemaal op schema. En ik ga nu meer mijn best doen om elke dag de workout te doen. Voordat je naar de sportschool gaat moet je eigenlijk al goed gegeten hebben zodat je niet met een lege buik gaat sporten.

Dag 9 | 01-02-16

Oeps! Dag 9 had ik niet gedaan omdat …..

Dag 10 | 02-02-16

Oeps! Dag 10 had ik ook niet gedaan…. Maar vanaf dag 11 ga ik er helemaal voor. Dit was het weer, ik hoop dat jullie de 30 day ab challenge ook gaan doen!


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of love,

Hajar

All of these pictures are from pinterest.

8 thoughts on “30 Day Ab Challenge

  1. Whaha 😀 De volgende dag de oefeningen van de dag ervoor doen, jup dat heb ik ook gehad met de Blogilates kalender ‘oh maar die doe ik er morgen dan wel bij’ ^^ Toch wel pittig. 120 sec plank is best lang, ben benieuwd hoe je abs gaan verstevigen 😛

Leave a Reply , Your email address will not be published

