30 Day Ab Challenge

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie mijn anderen 10 dagen, dus de 10de dag tot en met de 20ste dag. Dus ben je benieuwd hoe ik de tweede week overleefde klik dan snel verder.

Dag 11 03-02-16

e6406aedb994a70fb26f390b00885711

Na school ging ik gelijk naar huis en ging ik dag 9 van de ab challenge doen. Daarna ging ik naar de sportschool om daar dag 10 te doen.

Dag 12 04-02-16

Dag 12 was een rust dag maar gisteren had ik besloten om dag 11 niet te doen. Omdat ik ik dag 9 en dag 10 had gedaan. Maar ik had het echt vergeten om nog dag 11 tedoen.

Dag 13 05-02-16

505c7129f7d00809bfee7c9ad54c3f1f

Dag 13 ging ik lekker naar de sport school en had dag 11 gedaan. Dag 12 hoefde niet omdat die dag een rust dag was. Ik moest nog dag 13 gedaan, maar ik heb alleen 70 crunch gedaan.

Dag 14 06-02-16

Dag 14 moest ik nog een stuk van dag 13 doen en natuurlijk dag 14. Maar ik heb het niet gedaan omdat ik echt heel moe was! Morgen weer een kans die ik zeker moet grijpen!

Dag 15 07-02-16

3o day ab chllenge

 

Ik ging naar de sportschool, ik heb de andere stuk van dag 13 afgemaakt. Maar dag 14 en 15 had ik niet gedaan. Op dag 22, 14-02-16 had ik besloten om op die dag gewoon dag 14 te gaan doen en dat het zo verder gaat. Want ik had echt heel veel niet gedaan en zo gaat het dan niet werken.

Dag 17 18-02-16

b378fdf250959fdb73613d1622fd9297

Ik had vandaag besloten dat ik met de 30 day ab challenge stop! Ik ben niet goed begonnen omdat ik met de challenge begon al veel toetsen had. En ik heb helaas nog steeds veel toetsen, plus ik ben ziek. En als je ziek bent heb je geen zin om iets te doen, even slapen en je rust pakken.

Sorry! Maar ik beloof zo wie zo dat ik de challenge nog 1 keer ga doen wanneer ik niet zo veel toetsen heb en er helemaal voor wil gaan . En dan begin ik gewoon de eerste dag van de maand. Ik ga zo wie zo gewoon normale workouts doen, maar dan niet elke dag. En vandaag heb ik 1 week vakantie!


Share on

Bloglovin & Pinterest


Lots of Love,

Hajar

All of these pictures are from pinterest.

5 thoughts on “30 Day Ab Challenge

  1. Super goed bezig zeg ! Ik ben ook alweer begonnen met het trainen van mijn buikspieren ! Toch wel elke keer een last, maar met zo’n schema ben je wel meer gemotiveerd ! Ben benieuwd naar het eindresultaat xx

  2. Kom op meid je kunt het! Heel goed bezig en we zijn trots op jou. Het is best pittig om een challenge vol te houden en vooral dat met sport te maken heeft. We denken dat jij het kunt en wensen jou heel veel sportplezier. Groetjes 🙂

Leave a Reply , Your email address will not be published

