Hajar Talks

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie iets nieuws, namelijk Hajar Talks. In Hajar talks zal ik gewoon even kletsen over bijvoorbeeld wat ik die week heb gedaan of over paar videos die jullie moeten zien! Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

Ik weet niet of jullie deze video hebben gezien? Maar het gaat over 2 broers die tweeling zijn en één van hun is de vader van de baby. En de baby gaat eerst naar de rechter tweeling en dan naar de linker. Want ze lijken op elkaar, ik zou gewoon even klikken om te genieten van de video!

Ik heb vanaf morgen 1 week vakantie! Heerlijk! Ik ben van plan om veel dingen te doen voor mijn blog en veel sporten, series kijken en lekker even uitrusten van school! Zet in de reactie of je ook vakantie hebt of heb je het al gehad? Ik zou het fijn vinden als je de enquete even invuld?

Klik hier voor de enquete


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

6 thoughts on “Hajar Talks

Leave a Reply , Your email address will not be published

