Hajar Talks

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie Hajar talks. Dus ben je benieuwd welke video’s en nieuwtjes ik voor jullie heb? Klik dan snel verder.

Deze video had ik vroeger een keer gezien en laatst kwam die weer langs. Zelf draag ik geen make-up, maar ik denk dat er wel wat lezers zijn die make-up op doen. En misschien zitten er paar ook in die het op doen omdat ze zelfverzekerder zijn. Maar wat deze video laat zien is wel heel erg of ze nou make-up op doet of niet ze krijgt toch nare dingen te horen.

Wat is jou mening over deze video?


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

5 thoughts on “Hajar Talks

Leave a Reply , Your email address will not be published

