Naam veranderen?

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een vraagje aan jullie? Dus ben je benieuwd? Klik dan snel verder.Untitled design logo m.i.l

Mijn blog heet nu my inspiration logbook, en als ik later een eigen domein wil, dan wil ik het niet meer ย my inspiration logbook heten. Want mijn blog is wel iets persoonlijks, dus daarom heb ik een enquete voor jullie gemaakt, de enquete bestaat uitย 1 vraag.

Ik ben aan het twijfelen tussenย 2 namen, hajaressa en hajarrr. Zet het ook in de reactie welke jij het mooist vind?

Klik hier voor de enquete


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

15 thoughts on “Naam veranderen?

Leave a Reply , Your email address will not be published

