Vraagje aan jullie?

Hallo allemaal,

Ik heb paar vraagjes aan jullie over mijn blog? Dus ben je benieuwd, klik dan snel verder.

hajar talks

marokkkooo dag 2

Ik denk dat elke blogger wel een  betere artikels wil maken. Dus daarom heb ik voor jullie een vraagje? Wat voor artikels willen jullie meer op mijn blog zien? Het kan van alles en nog wat zijn. En de naam van mijn blog ga ik vernaderen naar Hajaressa of Hajarrr? Welke naam vinden jullie het mooist? Ik zoek nog steeds een goede camera, wat voor camera raden jullie mij aan? Zet al jullie antwoorden in de reactie.


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

 

4 thoughts on “Vraagje aan jullie?

  1. Ik vind Hajarrr het leukste klinken. Ik maak foto’s met mijn Canon 1200D die ik echt mega fijn vind. Wat artikelen betreft; ik vind het altijd leuk om bucketlisten te lezen:)

  2. Heeii, als je wilt gaan vloggen raad ik je de Nikon Coolpix s9900 aan. Verder vind ik Hajarrr toch net wat leuker hopelijk heb je er wat aan, x

Leave a Reply , Your email address will not be published

