Update

Hallo allemaal,

Er zijn heel veel dingen veranderd op mijn blog. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

cropped-west.png

Paar artikelen terug had ik jullie gevraagd welke naam jullie het mooist vonden ( Hajarrr of Hajaressa) Ik ben er uit, het is Hajaressa geworden. Waarom? Mijn blog is een deel van mijn leven geworden daarom wilde ik liever iets met mijn naam. Ik heb ook een nieuwe logo, die ik heel erg mooi vindt!  H is een afkorting voor Hajar en E is de afkorting voor Essa.

De layout heb ik helemaal veranderd, omdat ik de eerste niet echt zo mooi vond. De thema die ik nu heb gevonden vind ik wel wat mooier. Ik denk dat ik de thema later wel weer ga veranderen.

De naam van mijn blog is dus nu hajaressa.wordpress.com Er komen ook nog nieuwe series aan waar ik heel er zin in heb. Ik zoek nog steeds een goede camera en mijn blog is op dit moment gewoon aan het veranderen. Hebben jullie nog tips of artikels die jullie willen zien? Zet het in de reacties. En de wednesday inspiration komt om de week online.


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

 

8 thoughts on “Update

Leave a Reply , Your email address will not be published

