Update

Hallo allemaal,

Terug van weggeweest! Ik heb 2 weken geen artikels geplaatst. Waarom eigenlijk? Nou dat ga ik jullie in dit artikel vertellen. Dus ben je benieuwd? Klik dan snel verder.

cropped-west.png

Na de update artikel was ik niet zo blij hoe mijn blog eruit zag en ik had geen tijd omdat ik toetsen had. Daarom had ik besloten om even niks te posten en eraan te werken. Ik ben heel blij met mijn nieuwe logo (kijk hier boven) en dat ik de stap heb genomen om mijn naam te veranderen.

De lay-out vind ik voorlopig wel oké, de kans is groot dat ik nog aan het experimenteren ben met de lay-out. Ik ga nu ook betere artikels maken, denk aan meer fashion, lifestyle etc.  Ik heb ook wat nieuwe series, die jullie ook binnenkort gaan zien.

De artikels kwamen op woensdag, vrijdag en zondag. Maar ik wil meer artikels posten, dus vanaf vandaag komen de artikels op maandag, woensdag, vrijdag en zondag om 4 uur online. De Wednesday Inspiration komt om de week, dus 2 keer in de maand.

Ik probeer ook wat betere foto’s te maken met kwaliteit. En apps te gebruiken om mooie collages te maken. Zoals jullie kunnen lezen ga ik ervoor, ik heb er weer zin in de nieuwe series. Heb jij een idee voor een artikel, zet het dan in de reactie. En geniet van het zonnetje!


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

4 thoughts on “Update

Leave a Reply , Your email address will not be published

