Fashion Tag

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een fashion tag. Dus ben je benieuwd? Klik dan snel verder.

Hoe zou je je eigen stijl omschrijven?

Kayla Seah rocks this double breasted camel jacket.   Coat: Sezane, Blouse: The Kooples, Jeans: Acne, Sneakers: Common Projects, Bag: Celine, Bracelet: Jenny Bird.:

Ik zou mijn style omschrijven als een stoere outift met een vleugje chique. De foto die je hierboven kunt zien is heel stoer maar door de jasje en de tas is het tegelijkertijd ook  chique.

Wat ligt er vooral in je kast?

Use it or lose it. | 15 Minimalist Hacks To Maximize Your Life Give your wardrobe a minimal overhaul and discover less stress getting dressed and lots of time saved on laundry.:

Broeken en blouses of course! Verder gewoon basic T-shirts en jurkjes, eigenlijk van alles en nog wat.

Wat is het duurste kledingstuk dat je in je kast hebt hangen?

Eigenlijk heb ik daar nooit over nagedacht?

Wat is het item dat je op dit moment het liefste aan je garderobe zou toevoegen?

20160415182619

Dat is een leren jas en een gestreepte jurkje  of T-shirt en een hele mooie lange chique jasje. Deze foto heb ik zelf gemaakt.

Noem je favoriete ontwerper.

Ik heb niet echt een favoriete ontwerper.

Hoeveel geld geef je uit aan kleding?

bdd97923baa861a9a9b83da042bb5575

Als het iets duur is dan spaar ik er voor. En als ik iets leuks zie en ik heb het geld dan koop ik het. Ik let niet echt op hoeveel geld ik aan kleren weg geef.

Waar shop je het liefst?

Ik shop het liefst bij de Primark, New Yorker, H&M

Wat is je favoriete parfum?

Ik heb niet echt een favoriete parfum. Maar deze parfum ruikt wel lekker en dat is Ps.. Love Rose van de Primark. Willen jullie van de parfum een review? Zet het dan in de reactie.

Wat trek je altijd uit de kast op het moment dat je niet weet wat je aan moet trekken?

e858a85776a6e0977a3dd0b107c498ea

Dan doe ik de kleren aan die ik de dag daar voor heb aangetrokken, als die nog schoon zijn. Zo niet? Dan kom ik zo wie zo laat op school 😂

Wat voor schoenen draag jij meestal?

e6406aedb994a70fb26f390b00885711

Ik probeer een beetje te wisselen met schoenen. Ik draag meestal sneakers, enkellaarzen en ik probeer meer herenschoenen te dragen.

Wat zou je adviseren aan liefhebbers van jouw stijl?

Goeie vraag! Als je mij paar jaar geleden zou vragen wat mijn style is dan zou ik wel stoer hebben gezegt. Maar niet chique en als je het nu vraagt dan weet ik het gewoon. Het duurt even wanneer je weet wat je style is? Je mag de tag gerust overnemen.

Zet in de reactie hoe jij jou style kan beschrijven?


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

De foto’s zijn afkomstig van pinterest.

 

 

6 thoughts on “Fashion Tag

Leave a Reply , Your email address will not be published

