Doelen voor de meivakantie!

Hallo allemaal,

Vanaf morgen heb ik 2 weken vakantie! En ik wil geen tijd verspillen in de vakantie. Dus daarom heb ik een soort van lijstje gemaakt wat ik allemaal in de vakantie wil gaan doen. Dus ben je benieuwd, klik dan snel verder. 

cropped-cropped-west1.png

♦ Meer bloggen

♦ Naar de Primark gaan

♦ Mijn kast opruimen

♦ Leren

♦ Recepten uitproberen

♦ DIY’s maken

♦ Mijn kamer een beetje verbouwen

♦ Meer naar buiten gaan

Dit zijn ongeveer mijn doelen voor deze meivakantie. Ik hoop dat ik ze allemaal kan doen, ik denk zelfs dat er nog wat bij gaan komen. Maar voor nu zijn dit mijn doelen.

Wat gaan jullie in de vakantie doen?


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

 

 

6 thoughts on “Doelen voor de meivakantie!

  1. Echt handig om voor jezelf een lijstje te maken. Nu is het de kunst om je eraan te houden. :p Ik ga veel met vrienden afspreken, naar bevrijdingsfestival, hopelijk lekker van de zon genieten en meer sporten. Liefs Laura

  2. Goed die doelen. Ik heb deze week nog geen vakantie maar heb sowieso niet echt veel studie-uren op school dus ik hoef niet vaker dan 1 x per week naar school. In de vakantie volgende week ga ik in ieder geval mijn koffer pakken voor New York, want in mei ga ik op studiereis!

Leave a Reply , Your email address will not be published

