Tekenfilms van vroeger

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie paar bekende tekenfilms van vroeger. Dus ben je benieuwd, klik dan snel verder.

Image

Totally Spies

Totally Spies kent zo wie zo iedereen! Ik keek het heel vaak op jetix wat nu disney xd is. Het zijn drie meisjes, sam heeft een groene pak, alex een gele pak en clover een rode pak. Ik wilde altijd sam zijn omdat ik haar het leukst vond.

Pokemon

Pokémon! Ik wilde altijd piekatsjoe hebben, puur omdat die zo schatig is!

Het speelplein

Ik kan uren het speelplein wel kijken, het is zo leuk! En er zit altijd wel actie in.

Phineas en Ferb

Phineas en Ferb zijn 2 broers die zomervakantie hebben en elke keer iets heel gaafs maken. En de zus van hun wil ze altijd pakken en alles ervoor doen zodat de moeder het ziet. En dan krijgen ze straf, maar tot nu toe is dat niet gelukt.

The twisted whiskers show

The Twisted Whiskers Show is zo leuk! Het verveelt bijna nooit!

Mr. Bean

Wie kent Mr.Bean nou niet! Deze man is zo bekend of het nou een tekenfilm is of een film van hem. Het is leuk en grappig! En hij heeft altijd zijn bruine pop bij zich!

Er zijn nog meer tekenfilms van vroeger, lijkt het jullie leuk om een 2de deel te zien?


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

 

10 thoughts on “Tekenfilms van vroeger

  1. Aaaaaah throwback! Zo leuk om dit weer te zien haha! Als ik nu tekenfilms zie vind ik ze drie keer niets, ‘vroeger’ (onze kindertijd) waren ze echt veel beter. Arme kinderen, ze missen wat. Tegenwoordig is het altijd vies of met geweld, blegh.
    En ik wilde ook altijd Sam zijn;).

Leave a Reply , Your email address will not be published

