Hajar Talks

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een Hajar talks artikel. Dus ben je benieuwd waar ik het vandaag over heb? Klik dan snel verder.

Lucht 1 (4)

Kijk naar buiten, de zon schijnt! Heerlijk toch! Als de zon schijnt dan ben ik zo blij! Ik heb dan zin om dingen te doen. Terwijl als het regent wilt iedereen in zijn bed blijven en series kijken. Ik heb nog ongeveer 4 dagen echt vakantie en dan heb ik school 😢 Maar voor sommige mensen in Nederland begint de vakantie net pas!

halfway (2)

De foto die je hier ziet heb ik zelf gemaakt, ik vind de foto zo mooi! De eerste week van mijn vakantie heb ik lekker relax gedaan. Lekker naar buiten, niet dat de zon veel scheen! Ik  ben van plan om nog paar leuke dingen te gaan doen, maar dat wordt een my life as Hajar artikel. Heb je nou wat leuk in de vakantie gedaan, bijvoorbeeld op vakantie of naar de zee of mooie foto’s van lekker eten?

Deel het dan met mij via instagram, je kan mij erin taggen met de naam hajaressanl. De laatste tijd komen er veel artikels over fashion online, wat ik zelf wel leuk vindt! Wat voor artikels willen jullie graag zien? En binnen kort komt er een winactie online! Vinden  jullie zo’n artikel leuk? Gewoon lekker wat praten.

Wat gaan jullie nog in de vakantie doen?


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

4 thoughts on “Hajar Talks

Leave a Reply , Your email address will not be published

