Review | Case•tastic hoesje

Hallo allemaal,

Ik vind hoesjes heel fijn, omdat het je telefoon beschermt. Ik mocht van case•tastic een hoesje uitkiezen, die ik vandaag voor jullie ga reviewen. Dus ben je benieuwd wat voor hoesje erin zat en wat ik er van vind? Klik dan snel verder.

FullSizeRender (1)

Dit was het pakketje, heel simpel. Binnen in zat het hoesje met een blaadje erin, in het blaadje stond de naam van het hoesje en je naam ect. Plus bubbelplastic voor de bescherming. Als je iets besteld, komt het gewoon door de brievenbus. Je hoeft niet verplicht thuis te blijven voor het pakketje. Voor 10 uur  ’s avonds besteld morgen in huis, hoe chill is dat.

Processed with VSCO with f2 preset

Dit is het hoesje dat ik koos, namelijk ‘hahahaha… you don’t know my password’ hoesje voor de iPhone 5 en 5s voor 19,99. Zoals je op de foto kunt zien krijg je het hoesje in een doosje en daar onder het merk van de telefoon. Wat heel leuk is, is dat je aan de zijkanten heel leuk case•tastic er op staat. De kleine details zijn altijd leuk!

IMG_0667

Zoals ik al zij heb ik sinds kort de iPhone 5 in het wit, waar ik nog steeds heel blij mee ben! Het hoesje is lekker flexibel! En wat fijn is aan deze hoesje is dat de zijkanten doorzichtig zijn en niet helemaal zwart. Niet dat zwarte zijkanten niet mooi is want ik heb zelf ook een hoesje met zwarte zijkanten.

IMG_0671

Op deze foto kan je wat beter de doorzichtige zijkanten zien! De zonnebril die je op de foto ziet is van Primark. Mijn conclusie is dat ik het hoesje heel mooi vindt! Het is lekker flexibel en het gaat niet snel kapot!

Heb je ook een iPhone 5 of 5s en vindt je deze hoesje ook heel mooi! Klik dan hier! Ze verkopen Iphone, Huawei en Samsung hoesjes! Ik wil case•tastic bedanken voor de leuke samenwerking! Je kunt case•tastic ook via instagram volgen, casetasticnl.


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

4 thoughts on “Review | Case•tastic hoesje

Leave a Reply , Your email address will not be published

