Outfit of the day

Hallo allemaal,

Yay! Vandaag heb ik voor jullie voor het eerst een outfit of the day artikel. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.IMG_0937

Dit had ik vandaag aan! Ik heb een licht blauwe blouse gecombineerd met rode/bordeaux schoenen. Ik vond het wel mooi bij elkaar staan! Als je de onderkant van de broek een beetje oprolt geeft het een een leuke efect!

Ik ben van plan om nog meer outfit of the day artikels te maken! Deze outfit of the day is wat kort, maar de foto is wel mooi geworden. Binnenkort meet outfit of the days! Zet in de reactie of jullie het leuk vinden als er meer outfit of the days artikels komen.

Blouse | New Yorker   Broek | Primark  Sneakers| New Balance


 Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

 

9 thoughts on “Outfit of the day

Leave a Reply , Your email address will not be published

