Festival Zonnebril

Hallo allemaal,

Ik mocht van Festival zonnebril een zonnebril uikiezen. En vandaag ga ik het aan jullie laten zien. Dus ben je benieuwd wat ik van deze zonnebril vind? Klik dan snel verder.

IMG_1315

Dit is hem dan, de zonnebril. Ik heb voor de Cat Eye Revo – Marmer Silver gekozen omdat ik marmer zo mooi vind šŸ˜ Ik heb de bril in mei mogen ontvangen, een maand gelden alweer. De glazen van zonnebril zijn spiegelachtig. De bril kost 14,95 en de kwaliteit is heel goed! En het pakket waar de zonnebril in zit komt lekker in de brievenbus!

IMG_1317

De achterkant van de zonnebril, waar je ogen voor zitten is zwart en de randen goud. Wat heel jammer is, is dat de zonnebril heel groot is! Toen ik het pakketjeĀ binnen kreeg in mei dacht ik een hele mooie zonnebril alleen wat te groot. En nu is het juni alweer en vind ik de zonnebril nog steeds heel mooi, maar met de grote ben ik er nu wel wat gewend mee.

IMG_1050

De zijkant van de zonnebril is er een hele kleine goude detail bij, namelijk een soort van vleugel achtig iets. Ik hou van een kleine details, want dat maakt iets orgineels. Conclusie, ik vind het eenĀ mooie en fijne bril. Alleen dat de zonnebril wat te groot is.

Ik wil Festival zonnebril bedanken voor de leuke samenwerking!


Follow

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

7 thoughts on “Festival Zonnebril

Leave a Reply , Your email address will not be published

