Bites We Love

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik 4 verschillende nootjes proeven van bites we love. De bedrijf bites we love verkoopt verschillende nootjes, die je tussen door kan eten. Dus ben je benieuwd wat ik er van vind? Klik dan snel verder.

IMG_0828

IMG_0826 (1)

Zo zag de box eruit, 4 van die vakjes waar de zelf gekozen noten er in zitten. Wat ik heel leuk vond is dat er ook nog een kaartje bij zat, met een kleine berichtje! Je kan elke week 4 nootjes kiezen voor 4,95 en wat ze zeggen is wekelijks opzegbaar met één klik, zonder gedoe!

IMG_0822

Ik heb deze 4 bites we love noten gekozen. Ben benieuwd of ze allemaal lekker zijn! Eerste indruk, ze zitten wel een beetje vol. En het zit er wel lekker uit!

My Favorite Latte 23

FullSizeRender (3)

FullSizeRender (2)

My Favorite Latte nummer 23 bestaat uit witte chocolade, bruine chocolade en hazelnoten. Toen ik het proefde vond ik het zo lekker! Vooral als je alle 3 de stukjes in de mond doet! Deze zakje is zeker een aanrader!!

Sour Cream Cashew 47

FullSizeRender (6)

FullSizeRender (5)

Cashew zijn al lekker! Maar deze heet Sour Cream Cashew 47, het was gemixt met sour cream. De cream smaakte een heel klein beetje naar bolognese chips. Ik vond het wel oké, het kan door je keel zonder dat je een vies gezicht trekt. Maar ik vond het niet super lekker. Gewoon normaal lekker eigenlijk!

Chilli mix 35

FullSizeRender (10)

FullSizeRender (9)

Chilli mix 35 heb ik gekozen omdat het een mix was van pittige nootjes. En dat vind ik heel lekker! Er zaten cashewnoten, pinda’s en spicy maïs in het zakje. Ik deed het zakje open en er kwam zo’n lekker geur uit en toen ik het proefte vond ik het zo lekker! Dit is zeker een aanrader! Vooral als je een beetje an pittig houd.

Smokey 52

FullSizeRender (8)

FullSizeRender (7)

Smokey 52 is ook heel normaal, je kan het gewoon door slikken zonder een vies gezicht te trekken! Het zijn gewoon normale gezouten amandelen. Die wel oké zijn.

Ik vond ze alle 4 lekker! 2 zakjes sprongen er echt uit en dat waren de nummer 23 en 35! Het pakket waar de bites we love in zitten komt gewoon door de brievenbus. Wat heel fijn is, want dan hoef je niet de hele tijd thuis te wachten voor het pakketje. Ik wil bites we love bedanken voor de leuke samenwerking!


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instgram


Lots of Love,

Hajar

3 thoughts on “Bites We Love

Leave a Reply , Your email address will not be published

