My life as Hajar – Juni #1

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een my life as Hajar artikel. Ik laat jullie vooral zien wat ik in de 1ste week van de Ramadan had gegeten. Disclaimer;  voor de mensen die ook aan het vasten zijn en als ze eten zien, dat ze gelijk honger krijgen. Zou ik deze artikel wat later op de dag lezen. Dus ben je benieuwd? Klik dan snel verder.

Maandag 06-06-16

6-06

Dit was de eerste dag van de Ramadan! Was de eerste dag moeilijk? Ja een klein beetje, want de eerste dag moet je een beetje wennen. Zoals je op de foto hier boven kan zien, at ik paar kommen Marokkaanse soep en bladerdeeg met iets erin.

Dinsdag 07-06-16

Ja! De 2de dag, wat was deze dag moeilijk! Nou de zon scheen en ik had sportdag en je vast. Dat gaat niet echt samen, maar ik heb het gehaald! Ik heb geen foto’s gemaakt omdat ik echt kapot was!

Woensdag 08-06-16

8-06

De 3de dag had ik een kom soep gedronken en had ik lekker een broodje met ei en een beetje tonijn en salade gemaakt! Echt heerlijk!

Donderdag 09-06-16

4de dag van de Ramadan had ik geen foto’s gemaakt omdat ik het vergeten was. Maar ik heb wel lekker gegeten. En trouwens de 30 day ab challenge ga ik toch maar in de vakantie mee beginnen.

Vrijdag 10-06-16

Oeps! Vrijdag had ook geen foto’s gemaakt.

Zaterdag 11-06-16

11-06

11-06 (2)

Gelukkig had ik vandaag wel foto’s gemaakt! Mijn moeder heeft lekker milkshake gemaakt, die echt heel lekker was! Als jullie een recept artikel willen van de milkshake zet het dan in de reactie. En een vierkant achtig iets en daar zaten verschillende vissoorten in.

Zondag 12-06-16

12-06 (2)

12-06

Vandaag had ik lekker 1 kom soep gedronken en lekker gehakt en kippenpootjes! Heel veel kippenpootjes! Ik had ook kippenpootjes met wat magere yoghurt op gedaan! En omg het was zo lekker! Je moet het zeker een keer proberen!

Wie gaat er op vakantie en waar? Volgende week maandag begint bij mij de toets week 😞 Dus dat betekent dat ik maar moet beginnen met leren! Maar ik heb bijna vakantie, ik moet ongeveer nog met deze week  4 weken naar school.


Follow

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

7 thoughts on “My life as Hajar – Juni #1

Leave a Reply , Your email address will not be published

