Hajar Talks

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een Hajar talks. Dus ben je benieuwd over wat voor filmpje ik het ga hebben. Klik dan snel verder.

Deze video zag ik laatste op YouTube. Ik dacht wat gebeurd hier nou! De jongen met de pet is Adem Saleh hij is een beroemde youtuber in Amerika. Hij test hoe de mensen zouden reageren als hij de hoofddoek van iemand af trekt. Natuurlijk is dat een vriendin  van hem die in het echt geen hoofddoek op heeft. 

En als hij de hoofddoek af doet reageren paar mensen echt heel tof, want die komen voor haar op. Maar er is 1 iemand die echt zo raar is! Ik zou de filmpje echt even kijken en geef zeker je mening in de reacties!

Ik zou het heel fijn vinden als je mij ook op bloglovin wilt volgen. Dan krijg je een mail als er weer iets nieuws online is gekomen. En binnenkort komt er een winactie! Als je mij nu op bloglovin gaat volgen heb je wat meer kans!

Klik hier als je de video niet kan zien.


Follow

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

11 thoughts on “Hajar Talks

  1. Gelukkig zijn er mensen die niet alle moslims over 1 kant scheren want niet elke moslim is hetzelfde . En dit filmpje Laat zien dat er nog mensen zijn met een goed hart 😊

  2. Wow, wat een goed filmpje. Gelukkig zijn er veel mensen die voor het meisje opkomen, maar toch ook een paar die gewoon blijven zitten zoals een jongen bij minuut 3.15:(

Leave a Reply , Your email address will not be published

