My life as Hajar – Juni #2

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een my life as Hajar artikel. Ik laat jullie vooral zien wat ik in de 2de week van de Ramadan had gegeten. Disclaimer; voor de mensen die ook aan het vasten zijn en als ze eten zien, dat ze gelijk honger krijgen. Zou ik deze artikel wat later op de dag lezen. Dus ben je benieuwd? Klik dan snel verder.

cropped-cropped-west1.png

Maandag  13-06-16

13-06 (1)

13-06 (4)

Ik at hier heerlijke bladerdeeg met verschillende soorten vis en soep!

Dinsdag 14-06-16

14-06

Mijn moeder had lekker zelf brood gemaakt, die echt heel lekker was. En een pizzaatje, ik had ook lekker genoten van mijn broodje gezond die ik had gemaakt!

Woensdag 15-06-16

15-06

Mijn moeder had lekkere milkshake gemaakt en kapsalon maar dan met kip shoarma. Het was zo lekker! Zeker een aanrader.

Donderdag 16-06-16

16-06

Vandaag had ik echt zin in tortilla pizza 😍 Er zat tonijn, kaas en mais in.

Vrijdag 17-06-16

17-06 (1)

17-06 (2)

Vandaag had mijn moeder lekker marmita gemaakt. Dat is in het Nederlands vertaald eigenlijk vlees met aardappelen en groenten. Ik had ook een lekkere avocado milkshake gedronken

Zaterdag 18-06-16

18-06 (3)

18-06

18-06 (2)

Ik had lekkere soep gedronken, dit is een andere soort soep, namelijk tsisa maar ik weet niet hoe je dat in het Nederlands zegt. En mijn moeder had een heerlijke cake en msemen (pannekoeken) gemaakt! En het was heerlijk!

Zondag 19-06-16

Oeps! Vandaag had ik geen foto’s gemaakt. 12 Juli bestaat mijn blog 1 jaar! En dan komt er natuurlijk een winactie! Dus stay tuned!

Laat in de vorige artikel je vraag achter aan mij over de Ramadan.


Follow

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

 

 

 

 

 

5 thoughts on “My life as Hajar – Juni #2

Leave a Reply , Your email address will not be published

