Recepten | Summer ijsblokjes!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een simpele recept. Namelijk Summer ijsblokjes, dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

IMG_1336[2]

Stap 1! Je hebt een vormpje nodig waar je iets in kan doen. Ik heb een vierkant vormpje gekozen. Deze vormpjes zijn van de Ikea als ik het goed heb, maar je kan ze ook in de Action kopen.

IMG_1335[1]

Stap 2! Ik heb komkommer, citroen en muntthee gekozen. Omdat die een lekkere smaakje geven aan het water of iets anders waar je ze er in doet. Snij de komkommer, citroen en 2 stukjes muntbladerenΒ zodat ze in jou uitgekozen vormpje passen.

IMG_1338[1]

Stap 3! Verdeel de uitgesneden dingen in de vormpjes.

FullSizeRender (12)

Stap 4! Doe er wat water bij, ik denk dat ijsthee ook heel lekker zou zijn met de citroen en de muntbladeren. En doe ze daarna in de vriezer voor een halve dag.

FullSizeRender (11)

Stap 5! Haal de uit de vriezer en kies paar blokjes uit.

IMG_1360

Stap 6! Ik heb deze blokjes gekozen, een beetje van alle 3 soorten.

IMG_1366 (1)

Stap 7! Ik heb mijn blokjes gecombineerd met water. Het water wordt wat kouder en je krijgt er een smaakje bij. Ik moet zeggen de komkommer was echt niet lekker! Deze mason jar komt van de Xenos, maar je kan ze ook bij de Action halen. Wat ik al zei, het is heel simpel maar het heeft toch wat.

Laat in de vorige artikel je vraag achter aan mij over de Ramadan.


Follow

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

10 thoughts on “Recepten | Summer ijsblokjes!

Leave a Reply , Your email address will not be published

