Nieuwe zonnebril?

Hallo allemaal,

Ik mocht van koopjezonnebrillen.nl een zonnebril uitkiezen. Dus ben je benieuwd wat ik van de zonnebril vind? Klik dan snel verder.

zonnebril (2)

Dit is hem dan! Ik heb voor een panter print gekozen, omdat ik dat heel er mooi vind op een zonnebril. Want de meeste mensen hebben zwart, ik heb een zwarte zonnebril zelf nog niet. Maar ben zeker van plan om die nog te halen. De zonnebril kost ook maar 10 euro en het heet  Polarized Hip Style Brown.

zonnebril (3)

De zijkanten zijn goed en de uiteinde is weer panter. Ik vind dat, dat wel chique is omdat goud best we chique is. Verzendkosten in Nederland is gratis en in België is het €1,95.

zonnebril (4)

Je krijgt de zonnebril binnen 3 dagen of minder, plus het pakketje komt in de brievenbus. Dus je hoeft niet de hele dag thuis te blijven. Toen de zon weer scheen had ik de zonnebril op gedaan, ik vond het heel fijn en het voelde stevig aan. En mensen in mijn omgeving vonden de zonnebril ook mooi. Ik wil koopjezonnebrillen bedanken voor de leuke samenwerking.


Follow

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

7 thoughts on “Nieuwe zonnebril?

Leave a Reply , Your email address will not be published

