Q&A Special Ramadan

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik jullie vragen beantwoorden die jullie naar mij hebben gesteld op mijn blog en op instagram over de Ramadan. Dus ben jij benieuwd of ik jou vraag heb beantwoord? Klik dan snel verder.

Wat is de hoofdreden dat je meedoet aan de ramadan?

Ramadan Q&A

Mijn hoofdreden dat ik mee doe is omdat ik zelf een moslim ben en dat in de koran staat. En om mee te leven dat niet iedereen eten heeft. En dat je er bij stil moet staan dat jij dat wel hebt!

Hoe oud was je toen je voor de eerste keer meedeed met de ramadan?

11-06

Toen ik 9 jaar oud was probeerde ik het al, omdat ik heel benieuwd was. En vanaf 12 jaar denk ik, doe ik het de hele maand.

Moet echt iedereen meedoen?

Nee,  niet iedereen moet mee doen. Namelijk als je als meisje nog niet ongesteld bent en als je een ziekte hebt. Kleine kinderen niet en als je zwanger bent.

Wat vind je van de Ramadan?

22-06

 Ik vind de Ramadan het de leukste maand van het jaar omdat het altijd gezellig is! En je gaat lekker eten met familie en gezamelijk naar de moskee!

Wat vind je het moeilijkst aan de Ramadan?

Het moeilijkste vind ik dat als de zon vel schijnt, want dan ben je moe en wil je water drinken. Maar dat kan dan niet omdat je niks mag eten of drinken. En je moet lang vasten want we mogen pas om 10:07 eten en om 03:47 moet je weer stoppen met eten.

Zou je elke dag kunnen meedoen aan de Ramadan?

Ramadan

Ik denk het wel, maar dan moet de zon niet schijnen 😂 Want dan wordt je moe en dan ga je niks doen. Of het moet de hele jaar winter zijn, want dan mag je ongeveer om 5 uur al eten.

Hoe voelt de overgang als het is afgelopen?

Heel normaal eigenlijk! Want na de Ramadan hebben we de suikerfeest en dan vieren we dat we weer mogen eten 😍 De suikerfeest is 5 of 6 juli en dan ga ik voor jullie foto’s maken voor My life as Hajar artikel.

Dit was de Q&A special Ramadan. Als jullie nog vragen hebben, zie ik ze wel in de reactie. En het zou heel tof zijn als je mij op bloglovin zou volgen onder de naam hajaressa.


Follow

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lost of Love,

Hajar

Posted in Q&A

7 thoughts on “Q&A Special Ramadan

Leave a Reply , Your email address will not be published

