My life as Hajar – Juli #1

Hallo allemaal,

Eergisteren had ik voor jullie foto’s gemaakt! Omdat het toen suikerfeest was, want dan vieren we dat de Ramadan afgelopen is. Dus ben je benieuwd wat ik toen gedaan had? Klik dan snel verder.

IMG_2205[1]

Ik had mijn wekker om half 8 gezet en de wekker ging op half 8. Maar mijn tante deed de wekker uit en riep mij, ze zei; Hajar kom opstaan. En ik zeg met mij slaperige hoofd ‘ Hallo ik heb geen school, laat mij slapen πŸ˜‚ ‘ Want we gingen om half 3 ’s nachts slapen en ik had echt niet door dat het suikerfeest was πŸ˜‚ πŸ˜‚.

IMG_2206[1]

Ik had al gedoucht maar mijn tante moest nog douchen. En dat duurde lang, en het gebed begon om half 9. Dus toen ze klaar was gingen we snel naar de moskee. Maar toen we er waren, was het heel druk! En ze waren al begonnen!

IMG_2207[1]

Na het bidden gingen we weer naar huis, om te ontbijten. Ik at lekker koekjes en msemen (pannekoeken). Er kwamen ook nog mensen die met ons gingen ontbijten. Het was heel gezellig. Later op de dag kwamen ook nog vriendinnen van mijn moeder langs om Eid Mubarak te zeggen ( fijne suikerfeest).

IMG_2189[1]

Ik wil nog tegen alle moslims zeggen Eid Mubarak (fijne suikerfeest) Ik hoop dat jullie een leuke suikerfeest hadden, met lekkere dingen!


Follow

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

4 thoughts on “My life as Hajar – Juli #1

Leave a Reply , Your email address will not be published

