1 Jaar Hajar Essa! πŸŽˆπŸŽ‰

Hallo allemaal,

Gisteren bestond mijn blog 1 jaar! De artikel komt vandaag pas online omdat ik paar dagen weg was en geen artikel kon maken. Dus klik snel verder. En deze artikel is de 15oste artikel!halfway (8)

Gisteren 12 juli bestond mijn blog dus 1 jaar! Dat zijn gewoon 365 dagen dat mijn blog bestaat. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik mijn blog ging maken en de eerste korte artikel heette: ‘Welkom op mijn blog.’

De mensen die mijn blog lang volgen weten dat mijn blog eerst; ‘My Inspiration Logbook heette.’ En na een half jaar koos ik er voor om Hajar Essa te doen, omdat dat veel persoonlijker is. Ik ben nog steeds blij dat ik deze keuze heb gemaakt.

cropped-cropped-west1.png

Door mijn blog ben ik ook leuke samenwerkingen aan gegaan. Ik heb ook zelf een logo gemaakt, waar ik nog steeds heel blij mee! Ik heb gemerkt dat ik meer My Life As Hajar artikels wil maken en meer fashion, sport en recepten. Ik wil jullie ook heel erg bedanken voor jullie lieve reacties!

Ik heb nu vakantie en ik ga meer mijn best doen voor mijn blog. En ik kan jullie beloven dat er nog toffe artikels online komen. Omdat mijn blog 1 jaar bestaat komt er binnen kort een winactie online πŸŽˆπŸŽ‰ Dus blijf mij op mijn blog en op instagram volgen.


Follow

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

 

14 thoughts on “1 Jaar Hajar Essa! πŸŽˆπŸŽ‰

Leave a Reply , Your email address will not be published

