My life as Hajar – Juli #2

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een my life as Hajar artikel. Ik ging 8 juli voor paar dagen naar Rotterdam. Dus ben je benieuwd hoe de reis daar heen ging? Kik dan snel verder.

IMG_2248

08.07.16 | Ik stond om 10 uur op, omdat ik om half 11 op school moest zijn. Gelukkig is mijn school heel dichtbij.

IMG_2249

Precies dit; eindelijke deze boeken weg! Al die tijd met een tas vol boeken lopen.

IMG_2251

Ongeveer 12 uur was ik weer thuis en gingen we ongeveer 2 uur uit huis om naar Rotterdam te gaan.

IMG_2271

We stonden of course in de file 😐 Gelukkig duurde de file niet lang.

IMG_2275

Na de file moesten we nog ongeveer 20 minuten en waren we in Rotterdam! Mijn broer en ik gingen naar mijn zus, die we heel lang niet gezien hadden.

Mijn vakantie begon officieel 8 juli en ik begon mijn vakantie met Rotterdam. Ik bleef 5 dagen, namelijk tot en met 12 juli. Lekker een goed begin van mijn vakantie!

Wie heeft al vakantie en wie nog niet?


Follow

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

 

2 thoughts on “My life as Hajar – Juli #2

Leave a Reply , Your email address will not be published

