In Zeeland?!

Hallo allemaal,

Ik heb voor jullie een kort update, want ik ben in Zeeland! Ik maak deze artikel voor het eerst op mijn telefoon. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

23-07-16| Op dit moment is het bijna half 12 en ik zit met mijn tante op een bankje tegen over de zee. Want ik zei tegen mij tante; als wij naar Zeeland gaan, dan gaan wij elke dag lopen/hardlopen.

Heerlijk ๐Ÿ˜ We zijn vandaag om 5 uur aangekomen in Zeeland en gaan weer dinsdag of woensdag weg. Morgen ga ik met mijn voetjes door het zand en zee!

Locatie | Vlissingen Boulevard

Ik heb net voor jullie wat foto’s gemaakt. De kwaliteit is niet echt goed, omdat het donker is.

Wat ik al zei, ik maak deze artikel met mijn telefoon. Plus deze artikel is zo up to date, omdat wat jullie nu lezen heb ik gisteren gedaan ๐Ÿ˜„ Ik vond het wel leuk om zo’n artikel te maken. Wat vinden jullie? Zet het in de reactie. En groeten vanuit Zeeland!



Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

 

 

5 thoughts on “In Zeeland?!

Leave a Reply , Your email address will not be published

