My life as Hajar – Juli #3

Hello everyone,

Today I have fot you  guys a my life as Hajar article. This time I was in Zeeland! So are you curious? Click to continue.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een my life as Hajar artikel voor jullie. Dit keer ben ik in Zeeland! Dus ben je benieuwd? Klik dan snel verder.

23-07-16 | I went to Zeeland until Wednesday. In those days I went to a beautiful sea and ofcourse the nice beach in Zeeland! And I bought lots of ice cream 😂

23-07-16 | Ik ging naar Zeeland tot woensdag. In die dagen ging ik lekker naar de zee en strand. En ik had ook heel veel ijsjes gekocht 😂 We waren bij een vriendin van mijn moeder. Ik heb ook wat foto’s gemaakt.

Location | Vlissingen Boulevard

IMG_3222[1]

IMG_3239[1]

IMG_3227[1]

IMG_3247[1]

IMG_3253[1]

24-07-16 |  While I walk to the sea and beach I stopped by the Aldi. To bought a delicious vanilla milkshake! In the evening I went walking  with my brother and aunt. You saw a very beautiful sunset 😍

24-07-16 | Terwijl ik naar de zee en strand liep ging ik even snel langs de Aldi. Om deze lekkere vanille milkshake te kopen! Vroeger dronk ik deze milkshake zo vaak, echt je moet het echt proberen 😍 O ja het kost 0,69 cent. In de avond ging ik met mijn broer en tante even lopen. Je zag heel mooi de zonsondergang!

IMG_3321[1]

IMG_3369[1]

IMG_3350[1]

IMG_3285[1]

25-07-16 | Today I went to the city, I went to shopping but I don’t bought anything. Than we go to a restaurant visAmy. It’s was delicious!

25-07-16 | Vandaag gingen we lekker naar de stad, winkels in en uit. Daarna gingen we heerlijk eten bij visAmy. We hadden besloten om lekker lang de zee te lopen en vandaar naar huis gaan. Het was heerlijk!

26-07-16 | Today it’s was my last day in Zeeland. I walked along the beach, the water was so hot!

26-07-16 | Vandaag was het mijn laatste dag in Zeeland. Ik ging lekker langs het strand lopen en ik moet je zeggen het water was zo lekker warm!

Wat zijn jullie plannen voor deze vakantie?


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

 

5 thoughts on “My life as Hajar – Juli #3

Leave a Reply , Your email address will not be published

