Hajar Talks | H&M Reclame

Hello everyone,

Today I have for you a Hajar talks article. So are you curious? Click to continue.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie Hajar talks. Dus ben je benieuwd? Klik dan snel verder.

H&M Autumn Collection 2016

On TV I saw the reclame from H&M. The reclame was very beautiful! You see young and old womens. And you see different sizes and different colors. I think it’s become very beautiful!

Op tv zag ik de reclame van H&M. Ik vind dat de reclame heel mooi geworden is! Je ziet jonge en oude vrouwen. En je ziet verschillende maten en verschillende kleuren. Ik vind het echt heel mooi geworden!

What do you think about the reclame?

Wat vinden jullie van de reclame?


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

 

 

5 thoughts on “Hajar Talks | H&M Reclame

  1. it’s very lovely. Het is heel mooi om verschillende vormen, kleuren en vrouwen in een video te verwerken. We worden er dan weer aan herinnerd dat iedereen gelijk is, en dat vind ik zeker een mooie betekenis!

Leave a Reply , Your email address will not be published

