30 Day Ab Challenge?!

Hallo allemaal,

Vandaag 17 oktober begin ik met de 30 day ab challenge. Ben je benieuwd wat voor challenge dat is? Klik dan snel verder.

Afbeeldingsresultaat voor 30 day ab challenge

Vandaag begin ik met de 30 day ab challenge. De challenge houdt in dat je 30 dagen lang, iedere dag buikspieroefeningen doet. Elke dag worden de buikoefeningen wat zwaarder. En na die 30 dagen hoop je dat je een wat strakkere buik hebt!

Naast deze challenge wil ik ook gaan hardlopen, ik wil echt wat meer sporten! En dat is het goede moment voor, omdat ik nu 1 week vakantie heb. πŸŽ‰ 🎊 Dan heb ik een goed begin en is de kans groter dat ikΒ het vol houd.

Doen jullie mee met de challenge?


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

 

4 thoughts on “30 Day Ab Challenge?!

  1. Ik heb het (een gelijkaardige challenge) en paar maanden geleden best lang volgehouden maar toch slaag ik er elke keer in om het te vergeten en ten slotte gewoon niet meer te doen! Hopelijk heb jij meer geluk, succes! πŸ˜‰β€

Leave a Reply , Your email address will not be published

