Hajar Talks

Hallo allemaal,

Ik wil even met jullie praten. Dus ben je benieuwd wat ik allemaal te vertellen heb? Klik dan snel verder.

Alles goed met jullie? Met mij gaat het wel oké. Ik heb echt elke week een toets!! Met mijn blog gaat het ook niet echt goed, qua elke week een artikel online zetten. Ik wil het gewoon anders aanpakken! Ik wil geen afgeraffelde artikel online zetten. En ik heb er voor gekozen om mijn blog gewoon lekker in het Nederlands te houden.

img_46621

img_46861

Het is herfst! Dat kon je vandaag wel merken, het regende en het was koud! Maar we kunnen nu wel 1 uur extra in onze warme bedje blijven liggen. Daar doen we het voor, 1 uur extra liggen stinken in je bed 😂

Vandaag had ik 1ste uur vrij. Zoals altijd stond ik te laat op en ik racete snel naar school. Toen ik er eenmaal was ging ik even naar mijn kluis, om mijn jas ect. in te leggen. Daarna sprak een klasgenoot mijn aan en zei:’ Heb je het al gehoord?’ Ik zei nee, wat dan?

En daar komt het dan.. Hij zei dat Hillary Clinton geen president is! Ik schrok echt! Op dat moment pakte ik gelijk mijn telefoon en zocht alles op. En helaas! Ik ben niet echt geïnteresseerd in de politiek ect. Maar dit is wel Amerika en het is heel jammer dat Obama geen president meer kan zijn. Dan ben je natuurlijk wel benieuwd wie de op volger wordt. Wat vinden jullie er van? Zet het in de reacties.

Vandaag had ik gelukkig mijn laatste toets van deze week! Ik ga nu lekker chillen en weer lekker beginnen met bloggen. Willen jullie bepaalde artikels meer op mijn blog lezen of heb je tips. Dan lees ik die graag in de reacties. Ik heb de layout van mijn blog ook verandert, ik ben er echt heel blij mee!


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

 

 

3 thoughts on “Hajar Talks

  1. Ik het echt, ja, walgelijk eigenlijk dat Trump heeft gewonnen :(((
    Op deze momenten ben ik echt blij dat ik niet in Amerika woon, want ja ik ben dus een moelat, en ik zou denk ik wel gediscrimineerd worden 😦 Leuk geschreven trouwens 💋xxx

Leave a Reply , Your email address will not be published

