I like it?! | Tommy Hilfiger Denim Jacket

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een nieuwe series, namelijk I like it?! De serie houdt in dat ik kleding, schoenen, eten. Eigenlijk alles! En dat ik er iets over schrijf, bijvoorbeeld of ik het heel erg mooi vindt of juist niet. Dus ben je benieuwd? Klik dan snel verder.

Make me dream of you #amsterdam #tommyhilfiger

A post shared by NOOR (@queenofjetlags) on

Dit is de Tommy Hilfiger spijkerjas. Ik zag deze spijkerjas op de instagram van @queenofjetlags. Persoonlijk vindt ik het echt een hele mooie spijkerjas! Eigenlijk ben ik helemaal niet van het laten zien dat het die merk is. Maar deze is echt mooi!

BJ Pascual & Liz Uy rocking the Tommy Jeans jacket #TommyFall16 #NYFW #streetstyle:

Aan deze foto kan je zien dat het voor meisjes en jongens is! Wat best wel fijn is, voor het geval dat je het mooi vindt maar niet durft aan te trekken. Omdat je denkt dat het alleen voor jongens of meisjes is.

Bron: X

Let's be retro with this lovely cute and warm @tommyhilfiger jacket ❄️💙 #TommyJeans

A post shared by SEBASTIEN DOZE 🤘🏻⚡️ (@sebastiendoze) on

Online now, #AW16 @tommyhilfiger Jeans // #tommyjeans #tommyhilfiger

A post shared by END. (@end_clothing) on

Hier boven zie je nog 2 foto’s die ik op instagram heb gevonden. De spijkerjas is van binnen ook lekker warm. Tenminste dat denk ik, omdat je wat wol ziet. Op de site van Tommy Hilfiger kost de spijkerjas € 239,99. Zelf vind ik het echt mooi, dus dat betekent dat ik voor iets kan sparen 😍

Wat vinden jullie van de spijkerjas?


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

3 thoughts on “I like it?! | Tommy Hilfiger Denim Jacket

  1. Ik vind het spijkerjasje zelf echt super tof, alleen dat het logo er zo mega groot op staat vind ik persoonlijk niet zo mooi. En de prijs is helemaal veel hahah 🙈 misschien een tip voor een goedkopere maar ook super leuke optie: bij een vintage winkel verkopen ze mega veel spijkerjasjes in deze modellen voor vaak 30-40 euro per stuk. Je zou hier op de rug een gave grote patch kunnen maken om er wel een uniek exemplaar van te maken. En sommige vintage jasjes hebben al een super mooie achterkant met een afbeelding of iets. 😊

Leave a Reply , Your email address will not be published

