3x Esprit outifts

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een winter inspiratie outfits van Esprit. Verwacht aankomende tijd meer fashion artikels. Zet ook even in de reacties wat voor artikels jullie meer willen zien. Dus ben je benieuwd naar mijn 3 samengestelde outfits? Klik dan snel verder.

Chique en Stoere Outfits

 € 25,99

X 59,99

X 79,99

Deze outfit is lekker losjes. En ik ben echt verliefd op de schoenen 😍 In de herfst en winter zijn de kleuren bordeaux, donkerblauw en zwart onmisbaar. En alles past heel mooi bij elkaar en de broek is ook heel mooi! Met deze broek kan je zoveel dingen mee combineren! Je kan de outfit aan trekken als je even uit gaat en zelfs als je op reis gaat, omdat de broek niet echt strak is.

Chique Outfit

X 159,99

X 59,99

X 69,99

Omg! Ik vind deze outfit zo mooi! Deze outfit beschrijft heel goed mijn style! Alles past bij elkaar en de jas en broek zijn zo mooi 😍 De jas kan je ook gebruiken als vest, maar dan zou ik een wat dunnere kledingstuk onder aan doen. Zodat je toch goed kunt bewegen.

De outfit pas heel goed bij de herfst en winter. De wollen trui is lekker warm + je ziet er heel fashionable uit. Deze outfit kan je bij  speciale gelegenheid aantrekken. Maar ik zou het elke dag aantrekken, zelfs naar school.

Sleeping Outfit

X 54,99

X 19,95

Ik heb als laatste een slaap outfit samengesteld, omdat dat ook belangerijk is. Sommige momenten in de winter heb je het echt warm omdat je kamer helemaal warm is door de verwarming. En je bed heeft allemaal dekens opelkaar. Dan is het wel fijn om zo’n luchtige pyama te hebben die lekker bij elkaar past en ook nog hele leuke sloffen heeft. Volg je mij al op instagram @hajaressanl.

Wat vind jij van de outfits?


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

4 thoughts on “3x Esprit outifts

Leave a Reply , Your email address will not be published

