Trend | Fur Color

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een trend artikel over jassen met een gekleurde bontkraag. Wat ik de laatste tijd best wel vaak zie. Dus ben je benieuwd? Klik dan snel verder.

Vestes d'hiver: notre sélection sur http://www.flair.be/fr/mode/307547/vestes-dhiver-notre-selection:

Image 3 of FLEECE LINED PARKA from Zara:

Dit is de normale bontkraag, namelijk simpel bruin en zwart. Zolang ik mij kan herinneren en de jassen met echte en neppe bontkragen uitkwamen, waren ze al eerste bruin. En iets later ook zwart. Je kon ze toen overal halen, ik vond ze wel mooi. Maar ik had nooit in mijn hoofd en nog steeds niet om een echte bontkraag ooit te gaan kopen. Met een spijkerbroek of een zwarte broek zou de jas heel mooi bij staan.

Amazing parka lined in toasty white fur:

De witte bontkraag kon natuurlijk niet ontbreken. Ik vind het wel mooi, maar ook weer niet. Ik vind het vooral mooi als de jas ook groen is en niet zwart. Omdat dat toch wat mooier is en dat niet alleen de witte bont alle aandacht pakt. Wat al heel moeilijk is 😂 Bij zo’n jas is een gekleurde broek niet echt mooi, maar weetje het is toch niet erg. Want hé het blijft een jas, voor buiten! Niet dat je de hele dag er mee binnen zit.

MR & MRS ITALY  |  Long Fox Fur Lined Parka:

This dark green cotton canvas **Mr & Mrs Italy** parka features a utilitarian style with a pink racoon trimmed hood and a tonal fox fur lining.:

Daarna kwamen er gekleurde bontkragen en binnen in de jas is het ook lekker zacht. Laatst zag ik ze ook bij de pullandbear, een jas met een licht roze bontkraag. En ik vind de jas echt mooi, maar ook weer niet. Je hebt de bontkragen in alle kleuren, bijvoorbeel rood of geel! Ik vind het best wel gaaf uit zien!

Als je een winter jas zoekt kijk je of die mooi is. Maar het belangerijkste is of de jas wel lekker warm is! En dan koop je hem wat sneller. Is die jas te duur voor jou, maar je wilt hem echt! Dan zou ik even geduld hebben. En sparen of kijken naar een soort gelijke jas.

Zou jij een jas kopen met een gekleurde bontkraag?


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

All these photos are taken from pinterest

8 thoughts on “Trend | Fur Color

Leave a Reply , Your email address will not be published

