Erasmusbrug OOTD

 

If you scroll down you can choose your own language. If you look this at your PC then you can choose your own language at the side bar. 😄

Hi guys! How are you? Een beetje laat, maar Eid Mubarak nog ik hoop dat jullie een fijne suikerfeest gehad hebben. Ik heb wat outfit foto’s gemaakt naast de Erasmusbrug  in Rotterdam. Ik heb ervoor gekozen dat de blouse en de hoofddoek bij elkaar passen, qua kleuren. 

De schoenen passen bij elke outfit. Als je goed kijkt, heb ik  mijn broek naar binnen gevouwen i.p.v. naar buiten.  Dat geeft ook een extra effect aan je broek. De lucht zag er heel erg mooi uit! 😍

I was wearing

Pink Hijab – Pink blouse C&A – Jeans C&A – Shoes Manzaram

IMG_3135

IMG_3193

IMG_3131

IMG_3191

IMG_3220.JPG


Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

3 thoughts on “Erasmusbrug OOTD

Leave a Reply , Your email address will not be published

