2 years Hajar Essa 🎊🎉

If you scroll down you can choose your own language. If you look this at your PC then you can choose your own language at the side bar. 🤗

Hi guys! Vandaag 12 juli bestaat mijn blog 2 jaar 🎉 Het is echt snel gegaan. Vooral omdat ik iets meer dan een  half jaar niks op mijn blog heb geplaatst 🙃 Maar ja, we gaan er weer tegen aan! Er komen leuke artikels online en vergeet niet om een reactie achter te laten. Vergeet ook niet om mij via instagram te volgen @hajaressanl.

Sommige hebben al vakantie 🙋🏽 en sommige moeten nog een paar dagen/weken. Wat zijn jullie plannen voor de zomervakantie? Ik zelf ga gewoon wat dagen weg en nu heb ik lekker veel tijd voor mijn blog en andere dingen. Zoals lekker veel films en series kijken! Trouwens kennen jullie nog wat leuke films en series die ik echt moet zien? hajar essa 2 years


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of love,

Hajar

3 thoughts on “2 years Hajar Essa 🎊🎉

Leave a Reply , Your email address will not be published

