3 Days Suitcase NH Hotel

If you scroll down you can choose your own language. If you look this at your PC then you can choose your own language at the side bar. 🤗

Hallo allemaal! Hebben jullie een leuke vakantie? Ik ben voor 3 dagen naar een hotel geweest. De NH hotel Koningshof naast Eindhoven in Veldhoven. Ik laat jullie zien wat ik allemaal in mijn koffer heb gedaan.

3 Days Suitcase

Ik moest mijn koffer voor 3 dagen inpakken. Ik begon met de simpele dingen, zoals onderbroeken, sokken, tandenborstel ect. Daarna heb ik wat outfits in mijn koffer gedaan, beste tip! Maak thuis outfits die bij elkaar horen, zodat je in de hotelkamer gelijk kan kiezen welke outfit je kan aantrekken.

Hijabs

IMG_3591

Ik heb 3 hoofddoeken meegenomen. De zwarte hoofddoek is voor het sporten, omdat ze in het hotel ook een fitnessruimte hebben. De andere 2 zijn voor de outfits, het vertrek daar heen deed ik de blauwe hoofddoek om.

Outfits

IMG_3612

IMG_3630

Daarna pakte ik de outfits in, zoals je kan zien heb ik 2 outfits mee en 1 outfit had ik aan. De 'blauwe' outfit had ik de weg er naar toe aan en de 2de outfit was voor de volgende dag. Want toen gingen we even naar het centrum van Veldhoven en de dag toen we gingen uitchecken, had ik ook de 2de outfit aan 😺

Sport outfit

IMG_3614

Ik had ook als voornemen om daar te gaan sporten, dus heb ik ook een sport outfit meegenomen. En ik ben ook gegaan, je had best wel veel keuzes. Van cardio tot kracht dingen 🏋

Ik sport zelf niet veel, maar ik probeer het wel. En als je in een hotel zit met iemand die ook wilt sporten, dan heb je er wel wat meer zin in. Ook omdat je dan in een andere omgeving zit!

Shoes

IMG_3691

IMG_3698

IMG_3654

Ik had ook 2 paar schoenen meegenomen die bij de outfits passen. De blauwe en roze 'loafers'  komen van een lokale winkel. De sportschoenen moesten natuurlijk ook mee! Ik had ook 1 paar slippers meegenomen, die ik gewoon lekker snel kon aan doen. En ook toen we naar het ontbijtbuffet gingen 🍞 Lekker simpel!

Zijn jullie naar een hotel geweest en hoe was dat?


 

Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

Leave a Reply , Your email address will not be published

