NH Hotel Koningshof | Veldhoven + Extra..

If you scroll down you can choose your own language. If you look this at your PC then you can choose your own language at the side bar. 🤗

Hallo allemaal, in het vorige artikel konden jullie zien wat ik in mijn koffer had ingepakt. En vandaag vertel ik mijn mening over het hotel en hoe het was. Plus iets extra´s waar je goed kan zien wat ik in die 3 dagen heb gedaan 😜

NH Hotel Koningshof 🔽

Gerelateerde afbeelding

Ik ging met mijn broer en moeder + nog een ander gezin. We hadden 3 standaard kamers genomen. Wij dachten dus dat er een airconditioning in de kamer zat, maar er zat een ventilatortje in. Wij hadden stiekem niet goed gekeken op de site 😅 Tip! Goed kijken of alles erin zit wat je wilt, desnoods bel je het hotel om alles te vragen.

Ik vond de kamer heel fijn en de bed was zo lekker! Een groot tv met alle zenders die je wilt + andere zenders uit het buitenland. Er was ook een hoekje waar je je kleren kon ophangen, met een spiegel.

We hadden een douche die echt heerlijk was 😍 Je kon de douche kop dus veranderen in verschillende standen! Je had ook een tafel waar je aan kon werken, met een koelkastje + koffie en theefaciliteiten.

De foto die je hierboven ziet, is pas alleen de hoofdingang! Het hotel is zo groot, dat het echt een doolhof is 😂 Toen we gingen inchecken en naar onze kamers gingen liepen we zo vaak fout! Ben je benieuwd naar de ontbijtbuffet en het zwembad dan moet je zeker de Insta-recap die ik gemaakt heb kijken.

En vergeet ook niet te abonneren op mijn kanaal! Er komen vooral Insta-recaps and lookbooks online, dus stay tuned! 😋 En vergeet niet te liken en te reageren. Veel kijk plezier!


Share on

 

Bloglovin | Pinterest | Instagram

 


Lots of Love,

Hajar

One thought on “NH Hotel Koningshof | Veldhoven + Extra..

Leave a Reply , Your email address will not be published

